2009. október 22., csütörtök

Próbálkozások/Attempts


Lassan egy éve, hogy az Index egyik kézimunkás fórumának olvasója (és néha hozzászólója) vagyok. A fórumon már egy ideje tart a "nagy hajócsipke láz" ami mostanra már engem is megfertőzött. Ennek hatására vettem múlt pénteken egy hajócskát és elkezdtem gyakorolni. Eleinte persze inkább csak bosszankodtam, mert nem úgy sikerültek a dolgok, ahogy kellett volna, a különböző internetes oldalakra feltett videók és leírások nem mindig segítettek. Szerencsére a fórumos topiktársak nagyon segítőkészek, és végül sikerült megoldani a problémás kérdéseket. Az alapfogások most már úgy-ahogy mennek, most az az időszak következik, amikor gyakroloni, gyakorolni, gyakorolni kell, hogy legyen gyakrolat, és egyre egyeneltesebbé váljon a munkám.
Mindenesetre íme az első publikus darab.

Since about a year or so I am a regular reader of a Hungarian knitting-crocheting forum. On this forum there has been a tatting-fever for a while now which infected me as well, so last Friday I bought a tatting shuttle and started practicing. Of course I was only nerving myself at first, because things weren't going the way I wanted, and the tutorial videos found on the net didn't really help. Luckily the members of the above mentioned forum were really helpful and slowly I could solve my problems. The basic things are going all right, now the time comes when all I have to do is practice, practice, practice. This is the first piece that is worth publishing.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése