2009. december 1., kedd

Az utolsó pillanatban...


Korábban ígértem az adventi naptár folytatását. Hát, egy kissé elmaradtam a dokumentálással. Sőt, tulajdonképpen maga a naptár is az utolsó pillanatban készült el - tegnap este.
Íme, így folytatódik a készítése.

A fenti képen az látszik, hogy a gurigák aljára egy-egy papír kört ragasztottam, hogy ne essen ki majd belőle az, amit beleteszek.


Itt már sárgára vannak festve az "arcok".


A mikulások "ruhája" is szinesedik.


Alakulnak a mikulások sapkái.


Itt már be is vannak festve.


Felkerültek a szakállak, és van már mindegyiknek szeme és orra is.


Felkerültek a számok a sapkákra. Sajnos a végére eléggé kifogyott a toll, amivel írtam, így például pont a 24-e elég furcsa lett. Jövőre új tollat kell vennem! :)


KÉSZ!!! A mikulások éhesen várják, hogy megtöltsem a belsejüket mindenféle meglepetéssel. Jó móka volt megcsinálni ezt az adventi naptárat, igazán nem bánom, hogy belekezdtem.


Mindenkinek kellemes ünnepvárást kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése