2009. november 15., vasárnap

Régebbi munkáim

A következőkben csak felsorolás-szerűen, képekkel illusztrálva a régebbi munkáim.

Idén a születésnapomra kaptam ezt a készletet az egyik sógornőmtől (kettő van). A készlet része volt maga az óramű is, mivel ez egy falióra lesz. A keresztszemes része amint látható már kész, már "csak" rá kéne applikálni egy vékony falemezre, másik oldalára az óraművet és akkor tényleg készen lesz.

Ez a görög váza kompozíció az egyik legrégebben elkészült keresztszemes képem. Kb. 10-15 éve csináltam.

Nem sokkal a görög váza után csináltam ezt a fenti képet. Sajnos a vaku belevillant az aljába, de azért talán így is látható a lényeg.

Ez egy faliszőnyeg, amely suba technikával készült. Egy angol újságban volt anno a mintája, az alapján csináltam. Emlékeim szerint kb. 14-15 évvel ezelőtt készült.

Szintén bő 10 éve készült a fenti keresztszemes kép. Emlékszem, a jobb oldalon látható fa olyan bonyolult volt a sok szín miatt, hogy csak azt a részt 1 hétig csináltam. Jó móka volt! :)

És a nagy kedvenc, Thomas Kinkade. A fenti kép a "Lamplight Bridge" című festményből készült. A leszámolható rajzot egy orosz oldalon találtam, amely tele volt beszkennelt leszámolható rajzokkal, egy igazi kincsestár volt keresztszemesek számára. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése